Zdjęcia

poniedziałek, 23 czerwca 2014

Fotograficzne świętowanie Międzynarodowego Dnia Rodzin już za nami. Na zorganizowane przeze mnie "Zdjęcie Rodzinne z Gdynią w tle" odbywające się na plaży tuż obok Cudawianków zapisało się 11 rodzin. Choć dwie rodziny nie dotarły to na miejscu znalazły się dwie inne chętne.
Jak było ?
Silny wiatr, zmienna pogoda: raz pełne zachmurzenie, kilka kropel deszczu, za chwilę znów palące słońce. Na plaży chciałam postawić wielki rodzinny fotel, aby zdjęcia wyglądały bardziej abstrakcyjnie ale z przyczyn niezależnych fotela nie dostałam, było więc solidne, wzorzyste i wygodne krzesło.
Tak jak różna była pogoda w tym dniu tak różne prośby rodzin co do zdjęcia: niektórzy woleli większe zbliżenie, inni mniejsze, tak by było widać "Gdynię w tle". Większość siedziała posłusznie i statycznie na krześle, inni woleli ujęcia bardziej spontaniczne.
Pozostaje mi jedynie mieć nadzieję, że ostatecznie każdy otrzyma ode mnie pamiątkę z tego dnia w postaci zdjęcia takiego, na jakie czekał.
Bardzo wszystkim dziękuję za udział i zapraszam na kolejne wydarzenia.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz